neděle 2. února 2014

Paličkování podle vlastních podvinků

Tak jsem se konečně propracovala k vlastní tvorbě

Začátky bývají krušné, ale ona se snaha vždycky oplatí. Navštěvovala jsem kurzy Valašského krajkářského a řemeslného spolku a tam vzniklo množství mých originálních děl. Ona taková tvorba podvinků může být také zábava. A co teprve když člověk vidí jak se s ním lidé trápí.
Náhrdelník s perličkami



Brož

Tady máme jednu měňavku, taková spleť nití, a kolik udělá parády

Druhá, taková trošku vánoční měňavka. Záleží na tom kam ji člověk zmuchlá. Tady dělá parádu jako vánoční svícen.

Závěs na stěnu

Aplikace na triko

A tady jedna Lucce na sukni

Hedvábný šátek pro babičku.
Samozřejmě nejdříve ručně barvený a pak aplikace.

Povlak na polštář z aplikací


Ozdoba na stěnu pro babičku

Jeden lem na prostírání

Ozdobená dečka pod svícen


Dečka na stůl

Tak a tady máme první vlastnoručně ušitou a nazdobenou tašku.
Myslím, že se povedla. 

Moje krajka pro výstavu OIDFA
Na každé práci bylo uprostřed místo pro vlastní motiv a tohle byl ten můj.
Na tuto krajku jsem pyšná. Opravdu se podařila a co všechno procestovala?

No a takhle vypadá zapojená mezi ostatní :-)

Moje první kytička. Podvinek se opravdu podařil a kytička udělá moře parády, jen ji pěkně naaranžovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat